ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Αν δεν μείνατε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στην αποθήκη μας στην αρχική του συσκευασία, κατά τα παρακάτω λεπτομερώς αναφερόμενα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

  

Χρήσιμη Πληροφορία

Για να κάνετε τη σωστή επιλογή όσον αφορά στο μέγεθος και την εφαρμογή, παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά την περιγραφή του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει για την εφαρμογή του είδους, για παράδειγμα, εάν το είδος έχει στενή, κανονική ή loose εφαρμογή. Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε τον αντίστοιχο Οδηγό Μεγεθών (Size Chart).

 

 

Διαδικασία επιστροφής

 

1.Συμπλήρωση Φόρμας Επιστροφής

 

Οι επιστροφές γίνονται πάντα με την χρήση της Φόρμας Αλλαγής μεγέθους/προϊόντος ή της Φόρμας Επιστροφής Χρημάτων, που παραδίδονται με  κάθε παραγγελία σε έντυπη μορφή.

Αρχικά συμπληρώνετε το όνομα  και τα στοιχεία επικοινωνίας σας,  καθώς  και τον αριθμό παραγγελίας, την ημερομηνία της και τον αριθμό απόδειξης/τιμολογίου και στη συνέχεια τα πεδία του επιστρεφόμενου είδους: κωδικό, χρώμα, μέγεθος, ποσότητα και αιτία επιστροφής. 

 

Ειδικότερα, συμπληρώνετε:

 

  1. Τα πεδία του νέου προϊόντος , κωδικός, μέγεθος, χρώμα , ποσότητα, στην περίπτωση Αλλαγής.
  2. Τα στοιχεία του Τραπεζικού λογαριασμού για την επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που η αρχική παραγγελία είχε πληρωθεί με αντικαταβολή. Για τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής  η επιστροφή θα εκτελεστεί με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της αρχικής παραγγελίας.

 

 

2.Αποστολή επιστροφής

 

Οι επιστροφές γίνονται μέσω της ACS Courier για τις παραγγελίες Ελλάδας & Κύπρου. Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε προϊόντα με χρήση μεταφορικής εκτός της ACS Courier, η επιστροφή θα γίνεται με δική σας ευθύνη και δική σας χρέωση. 

 

Για τις παραγγελίες εξωτερικού οι επιστροφές πραγματοποιούνται πάντα κατόπιν επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT στο email eshop@basehit.gr

 

Συσκευάστε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία. Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε το δέμα με το οποίο παραλάβατε. Είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε συμπληρωμένη την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής, καθώς χωρίς αυτή δεν είναι εφικτή η διαχείριση της επιστροφής. Παραδώστε το δέμα σας στην ACS Courier με την σημείωση: «Χρέωση Παραλήπτη»  και διεύθυνση αποστολής: 

Παπαφλέσσα 52, Γαλάτσι, 11146, Αττική, Ελλάδα, BASEHIT.

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας έχετε τις παρακάτω επιλογές:

 

Μεταβείτε στο πλησιέστερο κατάστημα ACS courier, το οποίο μπορείτε να αναζητήστε 

εδώ:          

Ελλάδα: https://www.acscourier.net/el/myacs/ta-ergaleia-mou/anazitisi-katastimatwn/

Κύπρος: https://cyp.acscourier.net/el/myacs/ta-ergaleia-mou/anazitisi-katastimatwn/

 

Μέσω INTERNET προχωρήστε σε e-κλήση με την ACS courier 

εδώ:

Ελλάδα:  https://www.acscourier.net/el/exypiretisi/kentro-pliroforisis/e-klisi-courier/

Κύπρος:   https://cyp.acscourier.net/el/exypiretisi/kentro-pliroforisis/e-klisi-courier/

 

Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την ACS courier, αναζητώντας το κατάστημα που σας εξυπηρετεί  

εδώ:

Ελλάδα:   https://www.acscourier.net/el/myacs/ta-ergaleia-mou/anazitisi-katastimatwn/

Κύπρος:   https://cyp.acscourier.net/el/myacs/ta-ergaleia-mou/anazitisi-katastimatwn/

 

Κόστος μεταφορικών επιστροφής : 

 

Ελλάδα: Για τις παραγγελίες εντός Ελλάδας, η αλλαγή μπορεί να γίνει δεκτή μόνο μία φορά χωρίς καμία επιβάρυνση του πελάτη. Εάν χρειαστεί δεύτερη αλλαγή θα πραγματοποιείται πάντα κατόπιν συνεννόησης με την εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT.

 

Κύπρος: Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται αποκλειστικά και μόνο κατόπιν συνεννόησης με την εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT.

 

Ευρωπαική Ένωση: Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται αποκλειστικά και μόνο κατόπιν συνεννόησης με την εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT

 

Σε όλες τις παραγγελίες  ανεξαρτήτου χώρας, σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν η επιστροφή γίνεται δωρεάν. 

 

 

3.Παραλαβή επιστροφής και ολοκλήρωση της διαδικασίας

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι παραλαβή του δέματος από το τμήμα επιστροφών και ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα τηρούν τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική Επιστροφών, θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει ότι η επιστροφή έχει παραληφθεί και ότι θα διεκπεραιωθεί η διαδικασία με βάση την επιλογή σας.

 

Σε διαφορετική περίπτωση θα επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά.

Ο αναμενόμενος χρόνος παραλαβής της επιστροφής σας από εμάς είναι έως 5 εργάσιμες ημέρες .

 

 

Επιλογές διεκπεραίωσης Επιστροφών

Επιστροφή χρημάτων 

Από τη στιγμή που λάβατε το e-mail επιβεβαίωσης της αποδοχής των προϊόντων που επιστρέψατε, η BASEHIT θα επιστρέψει τα χρήματα με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας πλην της αντικαταβολής (ως κατωτέρω). Στη συνέχεια θα λάβετε νέο email με σχετική ενημέρωση και πληροφορίες για την ολοκλήρωση της επιστροφής χρημάτων. Η BASEHIT δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις του φορέα σας ή χρεώσεις που μπορεί να προκύψουν από αυτόν. Κατά τη διάρκεια εορτών και εκπτωτικών περιόδων ή αργιών, οι επιστροφές χρημάτων ενδέχεται να καθυστερήσουν.

 

 

Αντικαταβολή: Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής, εντός 2-4 εργάσιμων ημερώνΜπορείτε επίσης να μας στείλετε και ηλεκτρονικά στο: eshop@basehit.gr  τα στοιχεία της επιστροφής σας (Iban, Τράπεζα, Όνομα δικαιούχου).

PayPal: Η επιστροφή χρημάτων στον PayPal λογαριασμό σας, θα γίνεται από την BASEHIT εντός 2-4 εργάσιμων ημερών.

Πιστωτική /Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρτα:  Η επιστροφή χρημάτων  στην κάρτα σας, θα γίνεται από την BASEHIT εντός 2-4 εργάσιμων ημερών.

 

Τα έξοδα των μεταφορικών και τα έξοδα αντικαταβολής αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής. Εάν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση.

 

 

Αλλαγή / Αντικατάσταση

Για τα προϊόντα που επιστρέφονται, εφαρμόζονται οι τιμές που ισχύουν την ημερομηνία αγοράς τους, όπως αποδεικνύεται από την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.

 

  1. Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο, η συνολική αξία της νέας παραγγελίας του θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία της αρχικής. 
  2. Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν είχε έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης. 
  3. Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο είχε έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αξία της απόδειξης/τιμολόγιο αγοράς.

 

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 7104447  για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία.

 

 

Η BASEHIT διατηρεί το δικαίωμανα μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή.

 

 

Αντικατάσταση/ επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, ακολουθήστε τα παρακάτω:

 

  1. Δηλώστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο eshop@basehit.gr πως το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, συνοδευόμενο από μία σύντομη περιγραφή και αν είναι δυνατό και μία φωτογραφία.
  2. Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα επιστροφής  επιβαρύνουν την BASEHITΜε την επιστροφή εκάστοτε  ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα αντικατάστασης του, με ένα νέο ίδιο ή με οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής της συνολικής αξίας της παραγγελίας σας,  η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική σας συναλλαγή. Μετά το πέρας των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών  ημερών θεωρείται ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η BASEHIT δεν αποδέχεται πλέον την επιστροφή και αντικατάστασή του.

 

 

Έλεγχος συμμόρφωσης για επιστρεφόμενα προϊόντα

 

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Να είναι σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές και να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία που συνοδεύει το προϊόν.
  2. Να έχουν προσαρτημένα όλα τα αρχικά τους καρτελάκια και ετικέτες.
  3. Να συνοδεύονται με αντίγραφο του παραστατικού με το οποίο παραδόθηκε η παραγγελία (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

 

 

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να στείλετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

 

 

Μη συμμόρφωση με την Πολιτική Επιστροφών

 

Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα  δεν γίνουν δεκτά λόγω μη συμμόρφωσης με την πολιτική επιστροφών, Θα ειδοποιηθείτε από την εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT.  Διατηρείτε  το δικαίωμα να μας ζητήσετε να σας επιστρέψουμε τα προϊόντα, αλλά με δικά σας έξοδα. Εάν δεν επιθυμείτε να σας επιστραφούν τα προϊόντα, η BASEHIT θα κρατήσει το ποσό που καταβλήθηκε για την συναλλαγή αυτή. Τα προϊόντα θα παραμείνουν  για διάστημα 60 ημερών στις αποθήκες μας και μετά θα ανακυκλώνονται (ή θα δωρίζονται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις). 

 

 

Μη αποδεκτές επιστροφές:

Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

  1. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, φθαρεί, καταστραφεί ή πλυθεί.
  2. Προϊόντα που δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση. 
  3. Προϊόντα χωρίς πλήρη συσκευασία (χωρίς τα απαραίτητα συνοδευτικά, χωρίς καρτελάκια, χωρίς κουτιά συσκευασίας, χωρίς θήκες κτλ.) 
  4. Μαγιό γυναικεία χωρίς το προστατευτικό αυτοκόλλητο στην αρχική του θέση.
  5. Προϊόντα με ανεπιθύμητες οσμές.
  6. Εσώρουχα και κάλτσες  για λόγους υγιεινής, εφόσον έχει ανοιχτεί η αρχική τους συσκευασία.
  7. Προϊόντα ειδικών προσφορών ή ενεργειών. 
  8. Προϊόντα που επιστρέφονται μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών που ορίζει η παρούσα πολιτική επιστροφών.

 

 

Όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου, ευθύς μόλις φτάσουν στην κεντρική αποθήκη. Μετά την ολοκλήρωση του ποιοτικού ελέγχου λαμβάνετε σχετική ενημέρωση του αιτήματός επιστροφής σας. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος.

 

             

Προς ενημέρωση των πελατών η BASEHIT δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για αντικείμενα που επιστράφηκαν κατά λάθος ή αντικείμενα που δεν σχετίζονται με την επιστροφή και έχουν τοποθετηθεί ή μείνει στη συσκευασία ή στα επιστρεφόμενα είδη. 

 

               

Ακύρωση παραγγελίας


Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας. Για να προχωρήσετε σε ακύρωσή της, μπορείτε να μας ενημερώσετε το συντομότερο καλώντας μας στο 
210 7104447,  στις ώρες που η εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί, αλλιώς στείλτε το αίτημά σας στο: eshop@basehit.gr.

 

 

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία, θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (Πιστωτική /Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρταPay Pal ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κτλ.)


Στην περίπτωση δε, που η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (
Πιστωτική /Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρταPay Pal ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κτλ.), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην κεντρική αποθήκη και ακολουθηθούν οι αντίστοιχες διαδικασίες βάση των όρων που ισχύουν.

 

 

Πολιτική επιστροφής Δώρου

Από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται οι παραγγελίες δώρου, καθότι επιστροφές χρημάτων μπορούν να πραγματοποιούνται μόνο στον αγοραστή του δώρου και όχι στον παραλήπτη.

Στην επιστροφή δώρου, η αντικατάσταση/αλλαγή πρέπει να καλύπτει όλο το αρχικό ποσό αγοράς.

 

 

Οι παραγγελίες με διαφορετική διεύθυνση χρέωσης και αποστολής μπορούν να αλλάζουν μόνο έπειτα από τηλεφωνική συνεννόηση με την εξυπηρέτηση πελατών της BASEHIT  ή με γραπτή επικοινωνία στέλνοντας εγγράφως το αίτημά σας στοeshop@basehit.gr